HTML

Petra & Bugy felfedezi Ámerikát. Valamennyire.

Hol volt, hol nem volt, két újlipótvárosi vagány, Petruschenko és Bugyka elhatározta, hogy átkukkant az Óperenciás tengeren túlra. Hogy pontosabb legyek, Bugyka már évekkel korábban, de ez lényegtelen a mese szempontjából. Hogy egyik szavamat a másikba ne öltsem, kezdem az elején. Szentkarácsony napján Petruschenko megérkezett a Nagy Almába, hogy Bugykához csatlakozva nekivágjon a nagy vándorútnak, melynek fő állomásai New York, Buffalo, Niagara Falls, Toronto, Los Angeles és Las Vegas. Kezdődjék a mese!

Friss topikok

2008.12.29. 16:30 petrabugy

Ötödik nap reggele

Jó reggelt fiatalok!
Petra tiszteletére elolvadt a méteres hó, amit 23-án itthagytam, és még a nap is kisütött mára. Nagyon mókás, hogy a Petra itt ül nálam!!! Tegnap este, mikor mikor melegszendvicset készítettem, azt mondta, legutóbb a Tahi utcában sütöttem neki ilyen. És az nem ma volt. No, felkerekedünk, hogy megnézzük a Niagara Vízesést, méghozzá a kanadai oldalról. Csókolom.

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://petrabugy.blog.hu/api/trackback/id/tr68847110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Staurita 2009.01.06. 20:42:50

Ti nem vagytok fáradtak?
Mert én így olvasva is izomlázat kaptam :)
süti beállítások módosítása